Friday, January 25, 2019

MOJ TELEFON

                                        -NAJBITNIJI PODACI 

-model: SAMSUNG GALAXY C5
-zadnja kamera: 16MP
-prednja kamera: 8MP
-memorija: 64GB
-debljina: 6.7mm
-visina: 145.9mm
-širina: 72mm
-težina: 143g
-boja: zlatna
-baterija: 2600mAh
-procesor: 1.5GHz


                -MOJE MIŠLJENJE O TELEFONU
 -Kamerom i nisam baš zadovoljna. Nema baš dobru prednju kameru i često na nekim aplikacijama baguje.
-Memoriјоm sam sasvim zadovoljna zato sto meni uvek treba telefon sa mnogo memorije jer imam dosta slika,pesama, aplikacija koje je jako brzo popune.
-Brzina procesora je super, nije spor, brzo mi se učitavaju aplikacije u koje uđem .
-Veličina telefona mi ne smeta mada imam čest problem da telefon ne može da mi stane u džep od neke jakne.
-Pošto je telefon mnogo tanak ja uvek na njemu moram da imam masku zato sto imam strah da ću ga bez maske ispustiti i takodje na njemu imam zastitno staklo.
-Ja smatram da je ovaj telefon sasvim solidan i povoljan za uzrast od 10 do 13 ili 14 godina.

-PRIČA KAKO SAM DOBILA TELEFON
Za proslavu mog 10. rodjendana imala sam telefon SAMSUNG GALAXY E5 koji mi je tata kupio kada je bio u Nigeriji. Dva dana posle mog rodjendana išla sam sa drugaricom u park i šetajuci se, iz ruke mi je ispao telefon na jedan kamen. Ja sam se uplašila da ga podignem, ekran telefona je bio sav polomljen i na njemu su bila dva pravougaonika jedan zelene a drugi ljubičaste boje. Pošto ovde u Srbiji taj telefon nije bio zastupljen, nismo mogli da nadjemo mesto gde bi smo ga popravili. Međutim moj mladji brat mi je dao njegov telefon. Model tog telefona bio je SAMSUNG GALAXY CORE PRIME.On je bio dosta manji, kamera mu je bila lošija, na nekim mestima ekran je bio polomljen, ali sam bila zahvalna mom bratu koji mi je, kao rodjendanski poklon, upakovao taj njegov telefon videvši mene kako plačem. 24. avgusta 2017. kada su moji roditelji došli sa posla dobila sam neočekivano iznenadjenje! To je bio novi telefon, SAMSUNG GALAXY C5! Mojoj sreći tog dana nije bilo kraja! Isti dan sam sa mamom otišla da kupim masku i zaštitno staklo da se ne bi desila slična situacija kao i sa starim...Ovaj telefon mi je bio najbolji do sada i mislim da bi se većini svideo!




                                                                                   Radila:
                                                                            Emilija Popović


                                                                                   



No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.