Sunday, January 27, 2019

MOJ PAS-ĐINA

↝ĐINA↜



Đina je moj pas.Njena rasa je patuljasti šnaucer.Rođena je 30.6.2016.godine.Sve je počelo u septembru 2016 godine kada je imala samo 3 meseca.Moji roditelji su je doveli potajno tako da mi ne znamo nista o tome.Jako smo se obradovale ali ona je bila jako uplašena.Sada obožava druženje sa nama.Kako je odrastala tako je postajala sve više vaspitanija i dobra.Najvise od svega voli druženje sa ostalim kucama iz parka,bacanje stapa i loptice,jelo i na kraju spavanje.Voli skakanje po snegu i obicno napravim grudvu i bacim joj u dubok sneg pa ona krena da roni i trazi grudvu.Jako je mala i slatka pogotovo kada trči i skakuće po snegu.




Ne voli da ide kod frizera a pogotovo kod veterinara.Imala je bolest od ujeda krpelja.Isla je stalno na inekcije.Stalno je povraćala.Nije smela da jede niti da pije velike količine vode.Bila je na ivici života i smrti.Ali zato,ona se borila.Kad god bi pomislila o njoj bila bi jako tuzna.Bila je jako iscrpljena od svih inekcija i infuzija.Stalno je spavala i punila tako energiju.Zadnjih par dana  zanimalo me je sta sve moraju da upotrebe radi izlečenja.Odlučila sam da krenem sa mamom.Tog istog dana rekli su da je bolje i da će još samo par puta trebati da dođe.Jako sam bila srećna.Ona je uspela da pređe još par prepreka i dođe do izlečenja.


Đinine osobine





  • poslušna, prati komande
  • halapljiva, voli da jede
  • umiljata, voli da se mazi
  • uspavana lepotica, stalno spava
  • plašljiva


Po meni ona je jako dobar i poslusan pas,jako je volim i obozavam je ovakvu kakva je!




KSENIJA PEROVIĆ



No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.