Friday, January 25, 2019

KIKA-MOJ PAS

                            KIKA-MOJ PAS


  • OSNOVNE KARAKTERISTIKE:
  • Kika je rođena 7.8.2016.
  • Njena rasa je Ši cu.
  • Dobila sam je na vrlo interesantan način i tada je imala 2 meseca.
  • Ona je sivo,bele,braon i crne boje.
  • Jako je plašljiva,nevoli nikoga od ljudi osim ukućana,takodje nevoli da se druzi sa ostalim psima.
  • Nije veliki pas šta vise jako je mala i slatka.
  • Vrlo je disciplinovana i poslušna.
  • Najviše voli da se igra,jede i spava.
  • Od hrane voli sve ali najviše ljudsku hranu.
  • Omiljena igračka joj je pigi(plišano prase).
  • Njeni nadimci su:Kikica,Ljubica,Gremlin,Čupakabra...




                                      KAKO SAM JE DOBILA


Naime moj tata ima prijateljicu u inostranstvu.Njen prijatelj je došao u Srbiju da bi kupio neke pse,jedna od njih je bila Kika.Posto je moj tata pomagao tom čoveku da nađe pse,kada su saznali da 1 pas nece moći u avion jer ih ima previše Rami(taj čovek)je odlučio da jednog psa ostavi nama na čuvanje.To je bila Kika.Trebala je da ostane samo 10 dana Ali kada je prošlo mesec dana poslali smo mu sliku Kike kako se igra u lišću i pitali ga kad dolazi po nju.On je odgovorio da je to poklon od njega za nas zato sto mu je moj tata pomogao...I TAKO JE ONA OSTALA KOD NAS.


   NJENA PRVA BOLEST


Svoju prvu bolest dobila je tako što je krenula na Savu na jutarnje trčanje sa mojom mamom.Ušla je u duboku travu i tada joj se zakačio krpelj koji je bio zaražen.U prvih par dana nije davala znake bolesti.Zatim nekoliko dana kasnije odveli smo je na šišanje.Dok ju je frizerka šišala primetila je krpelja i rekla nam.Pošto mi je tata veterinar odmah ju je pregledao.Uradio je analizu krvi i utvrdio da ima babeziozu.Posle pregleda počela je da daje znakove da joj nije dobro ali tada smo mi to vec znali.Počela je da bude malaksala i da po cele dane spava.Primala je infuziju.Nije smela puno da jede ni da pije i bila je mnogo iscrpljena.Bilo je užasno gledajući je kako samo spava i ne pokreće se.Na svu sreću ubrzo je ozdravila i opet je bila kao pre.


                                          PRVO PUTOVANJE


Njeno prvo putovanje desilo se 2017 godine.Kao i svake godine išli smo na Srebrno jezero ali ovaj put smo poveli i nju.Dok smo putovali samo je spavala i pomalo pila vodu i hladila se na prozorima.Pošto smo mi već bili tamo sa bakom mama i tata su dosli sa njom na samo 1 vikend.cim su stigli Kikica je krenula da trči prema nama.Onda smo odlučili da se okupamo pa je i ona ušla sa nama u vodu tada je prvi put plivala.Onda pošto je bila velika vrućina kad je izašla iz bazena prskali smo je crevom da bi se rashladila zatim smo je izveli u šetnju na obalu Srebrnog jezera.OTPRILIKE TAKO JE PROSAO VIKENDA ZANIMLJIVA I UZ PUNO IGRE.








                                                                                                       -Nadja Bošković


                                                 




No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.